Blog

Velikost podjetja po novem ZGD-1M

Kakšen je dober računovodja?

Kako naj se podjetje pripravi na bilance?

Kako naj se podjetje pripravi na bilance?
1. Sestanek z računovodjo pravočasno
Pomembno je, da se z računovodjo srečate že nekaj mesecev pred koncem poslovnega leta, najbolje že v novembru. Takrat vam računovodja predstavi realni in projekcijski poslovni izid. Februarja naslednje leto, ko je treba oddati bilance, je za kakršnekoli popravke namreč že prepozno.
2. Iskanje pozabljenih računov
Ste kdaj pozabili priložiti račun za poslovno večerjo ali gorivo? Vsako podjetje ima ta neprijetni konto, kjer se zbirajo vsa plačila brez ustreznih računov. Računovodja vam bo pripravil izpis teh transakcij, na vas pa je, da manjkajoče račune pridobite. Če tega ne storite, boste obravnavani kot dolžnik podjetja, stroški pa ne bodo upoštevani.
3. Inventura zalog
Če vodite zaloge, je inventura obvezna naloga. Računovodja vam bo poslal ustrezne izpise, ki jih morate uskladiti z dejanskim stanjem in potrjene vrniti.
4. Pregled izrednih dogodkov
Ste morda prodali službeni avto, preselili pisarne, začeli novo dejavnost ali zaposlili osebo, katere plača je subvencionirana? Vse te dogodke je treba pravilno evidentirati, zato o njih obvestite računovodjo že sproti. Čeprav razumemo, da se kaj pozabi, pa je ključno, da so vsi podatki urejeni vsaj ob koncu leta.
Priprava na bilance je lahko stresna, vendar ne, če imate pravega partnerja. Kontaktirajte nas že danes in poskrbeli bomo, da bo vaše poslovno leto zaključeno brez zapletov!